close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים מתנה מגניבה לנער המתבגר?

מערכת שורשא חשוון, תשפג26/10/2022

תהליך חיפוש המתנה המושלמת למתבגר שלכם יכול להיות אתגר גדול. רעיונות

תגיות:
צילום: pixabay
לבני נוער יש העדפות ותחומי עניין שונים ומשונים. חלקם נהנים מקריאת ספרים בבית, אחרים נוטים יותר לפעולה ומעדיפים לצאת לטיולים מיוחדים או לעסוק בספורט ואחרים מחוברים לטכנולוגיה ונהנים ממשחקי מחשב כמו נינטנדו, למשל. כל אלו, הופכים את תהליך חיפוש המתנה המושלמת למתבגר שלכם לאתגר גדול. לאור זאת, הכנו עבורכם רשימה של שלושת המתנות הטובות ביותר למתבגרים שחוגגים יום הולדת, סיום לימודים או זקוקים לפינוק.

למה כל כך קשה לבחור מתנה לנערים מתבגרים?
נהוג לתת מתנות למתבגרים ביום הולדתם כמובן, וכן במקרים בהם הנער השקיע בלימודים,
צילום: pixabay
סיים את לימודיו או כאות הערכה על הישג זה או אחר. כמו כן, הורים לעיתים רוצים לתת לבנם תחושה שהם רואים אותו ואת צרכיו, ובוחרים להראות את הערכתם באמצעות מתנה שיאהב. עם זאת, בחירת המתנה המדויקת לנער מתבגר עשויה לגרור תסכולים רבים, שכן הרצון של ההורים לשמח אותם ולרצות אותם, והקושי הממשי לעשות זאת גורמים לכך שבחירת מתנה לכל אירוע תלווה במתח. ממילא מדובר בשלב מאתגר מאוד בחיים, בו מתבגרים עסוקים בלגלות את עצמם ואת כישוריהם באמצעות הבעת מרד ובעיטה במוסכמות, והורים עסוקים בדאגה רבה לעתיד בנם המורד. עם זאת, מרבית המתבגרים חוזרים לתלם ומצליחים להתפתח כראוי, למרות התנהגותם בגיל ההתבגרות. ולכן, אנו כאן להזכיר לכם לנשום עמוק ולהאמין בהם.

קונסולת משחק של נינטנדו
זה לא סוד שנערים מתבגרים רבים נהנים לשחק במשחקי מחשב ומבלים במשחק שעות רבות. למעשה, מחקרים הראו שלמשחקי מחשב יכולים להיות כמה יתרונות, כמו למשל, שיפור תיאום קשר עין יד וכישורי פתרון בעיות. עם זאת, ישנן לא מעט פלטפורמות משחק שונות כיום בשוק, שבחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר עשויה להיות קשה. אנו ממליצים על קונסולת המשחקים של נינטנדו. נינטנדו סוויץ' הוא מעין מכשיר נייד אשר מאפשר למשתמשים לשחק במגוון רחב של משחקים כמו האחים סופר מריו, משחק ההרפתקה זלדה, מגוון משחקי פוקימון ועוד תוך כדי תנועה, מה שהופך אותה למתנה המושלמת עבור כל נער שנהנה ממשחקי מחשב. בנוסף, הקונסולה ידועה כאיכותית ביותר ובנויה בצורה עמידה, וכן היא כוללת מגוון רחב של תכונות, מה שהופך אותה לתמורה מעולה למחיר. נערים רבים מבקשים מהוריהם בעצמם משחקי וידאו כמתנה, כך שאין צל של ספק שכל נער ייהנה לקבל מתנה כזו לכל אירוע.

כרטיס למשחק של קבוצה שאוהד (כדורגל/כדורסל או כל ספורט אחר)
לנערים מתבגרים יש לרוב תחושת זהות חזקה, והיותם אוהדים של קבוצה מסוימת יכולה לגרום להם להרגיש שהם שייכים למשהו גדול מהם. כרטיס למשחק של קבוצת ספורט מועדפת עבור נערים מתבגרים יכול גם לרגש אותם מאוד, וזאת על אף שכולנו יודעים שלא פשוט לרגש בימינו נער מתבגר. צפייה במשחק ב"לייב", יכולה לגרום להם להרגיש התעלות רוח והנאה צרופה. הם, ועוד רבים אחרים יגיעו יחד לעודד את הקבוצה האהובה עליהם, בטוב וברע. הם יוכלו ליהנות מלראות את הקבוצה שלהם בפעולה, ולעודד אותם לניצחון. אם חלילה תפסיק הקבוצה, הם יוכלו להשתתף בייסורים הקולקטיביים ולהרגיש חלק מקהילה גדולה יותר. כך או כך, תהיה להם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אז אם אתם מחפשים מתנה שבאמת תשמח נער מתבגר, הזמינו לו כרטיס כניסה למשחק של הקבוצה האהובה עליו.

שובר לפעילות אקסטרים מיוחדת
מתבגרים רבים נוטים לחפש ריגושים ולתור אחר הרפתקאות. תחושת הפחד מטושטשת והם עשויים להתנסות באתגרים שעלינו, המבוגרים, עלולים לאיים. לאור זאת, ישנם הורים רבים שמעדיפים להיות חלק מפעילויות האקסטרים בהם מעורבים ילדיהם המתבגרים ואף לתמוך בפעילויות מסוימות. זאת במטרה, אולי להפחית את הצורך של המתבגר שלהם לתור אחר הרפתקאות אחרות ולתת להם תחושה שאתם סומכים עליהם ובמקביל, שאתם בעצמכם יודעים ליהנות. מה יכול להיות מושלם יותר מאשר בילוי של אחר צהריים בטיסה גבוה מעל פני האדמה או עם זינוק במורד תהום תלולה במהירות מסחררת? שובר לפעילות אקסטרים כמו למשל, קפיצת בנג'י, צניחה חופשית או רפסודת מים יכולה להיות מתנה נהדרת לנערים מתבגרים שנהנים מאתגרים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה